Cybell epidural nasıl bilmiyorum onu normal Doğumda yapıyorlar galiba 😕sipinal de sezaryen de olabilir canım bir gün öncesinde bi şey yemedim sadece sıvı beslendim hastanede sezaryen günü ameliyathane de belimden bi iğne yapıldı 10 saniye sonra uyuşuklu oldu ayaklarımda ayağını kaldır dediler kaldıramadım git gide uyuştum yanımdaki hemşireye sordum şu an rahmin temizleniyor dedi ben şok çünkü daha kesmediler zannetmiştim uyuşukluktan bilemedim tabiki sonrası zor oldu ama şükür kızıma kavuştum