Bsragrkan Kızlar ilk gebeliğimde bebeğimin kalbi durdu 11+5 günlükken kürtaj olmak zoru da kaldım. Adet oldum simdi tekrar deneyeceğim çok istiyorum ama doktorum 2. Sinde kan sulandırıcı olsun aspirin olsun kullanılacak dedi ama su süreçte kullanılır mı coraspinnn aceba ? Kullanan var mı yada ilk kürtajdan sonra hamilelik sürecinde neler yaptınız
BMelek Bsragrkan doktorunuza sorun tekrardan ne zaman baslamaniz gerektigini bana idrar testinde pozitif gordugunde icmeye basla demisti kan testi vermeden icmeye basladim ben trendyoldan toplu idrar testi almistim adetime bir hafta hala hergun yapip adet gununden bir gun once cok silik bir cizgi gordum basladim hemen
Arvenveannesi Bsragrkan ben kullanmaya başladım canım. İki tane düşüğüm olmuştu benimde. Gebetik test verdik devlet hadtanesinde pıhtılaşmaya yatkınlık çıktı. Doktorum şuan bilmiyo. Gebe kaldığını öğrenir öğrenmez kan sulandırıcı iğne başlarız demişti. Ama bir çok doktorun önerisi de hamile kalmayı düşünürken günde 1 adet coraspirin alınabilir oldu. O yüzden ben şimdiden almaya başladın🌸🙏
Bsragrkan zehraaaktas Canım ilk gebeliğin de ilk denemem de doktoruma kalsa hiç gerek yoktu ama yaptırdım gerekli olan her şeyi yaptırdım sonuçlarım çok iyi dedi bir kalp damar cerrahisine gözük istersen dedi neden öyle söyledi anlamadım sonuçlar temiz çıkmasına rağmen yarın tekrar kalp damar cerrahisine gideceğim neden gideceğim onu da bilmiyorum ama coraspirin kullanma konusunda Kararsızım doktorum gebelik olunca dedi ama öncesinde kullanan da çok kişi var acaba kullansam bir zarar olur mu
saglikciaanne Merhaba herhangi bir test yaptırmanızı gerek yok doktorunuz uygun görmüş kullanın bende düşük yaptım ve şuan coraspin kullanıyorum kullanmam gerektiğini söylediler. Gebelik kayıplarının çoğu pıhtılaşma sebebi ile oluştuğu için uygun görüyorlsr
Bsragrkan saglikciaanne Şu an hamile misin canım yoksa bebek düşündüğün an mı kullanmaya başladım acaba şu an kullansam bir sıkıntı olur mu bilemiyorum doktorum da çok yoğun yazsam ancak 3.04 güne döner bu süreçleri de değerlendirmem lazım o yüzden merak ettim
Bsragrkan BMelek Gebe kalınca içmeye başladın değil mi canım o kadar çok korkuyorum ki ilk gebeliğin çok sağlıklıydı her şey yolundaydı … Bir çok test yaptırdım her şeye baktırdım hiçbir sorun yok ama doktorum yinede her ihtimale karşı ikinci gebeliğin de kullanacağız demişti.. Sen de kürtaj mı oldun başına böyle bir şey geldi mi çok teşekkür ederim inşallah sağ salim bebeğini kucağına almak nasip olur
BMelek Bsragrkan evet kalp atisini hic duyamadik biz kurtaj olmak zorunda kaldim. Hamile kalincada ayni seyleri yasarim diye cok korktum ama sukur bir sikinti cikmadi insallah sende hayirli haberler alirsin saglikli bir sekilde bebisine kavurusun ☺️
zehraaaktas Bsragrkan bende de pıhtılaşmaya yatkınlık var benim düşüğüm yok ama ablamın olmuştu 3 tane annemde de pıhtı atma olayı olmuştu o yüzden yaptırmıştım ama gebeliği öğrenmeden önce kullanmadım sulandırıcı öğrendikten sonra hem iğne hem de coraspin kullandım ama ikisi çok sulandırmış kanımı kanama oldu bu yüzden coraspini kesti doktor iğne kullanmaya devam ediyorum
Brlbby Merhaba , bence doktorunuz ne önerdi ise onu yapın ben de tekrar eden düşükler yaşadım şu an doktorum gebelik öncesinde coraspin başlamamı önerdi ben kullanıyorum 2 aydır size de herhangi bir zararı olacağını düşünmüyorum.