Gecen hafta kontrole gittiğimde 10 gun sonra gel demisti simdi o hastanede doğum yokmus dr eksikliğinden dolayı simdi ben başka hastaneye acilden mi giriş yaparak giricem nasil oluyor bilgisi olan var mı? Dr sordum ama acilden girersin demisti kimisi almazlar oyle kontrol amaçlı vs diyorlar ama sizler nasıl yapiyosunuz