Kızlar merhaba , ben prilam kullanıyorum Bulantılarıma iyi geliyordu.Fakat son zamanlarda gece 2 tane içtiğimde içer içmez muhakkak kusuyorum.İlaç da çıkıyor. İçmesem gün çok kötü geçiyor içsem de gece çıkarıyorum yani napacağımı şaşırdım. Böyle bir durum yaşayan var mı