Merveozel Merhaba kızlar adet dönemim oldum olası düzensiz sizce nasıl anlayabilirim hamile olup olmadığım normalde periyotta 3 u gösterıyor fakat erkende olabiliyorum geçte erkek gebelik testi net bir sonuç veriyor mu 6 gün öncesine kadar çıkıyormuş sanırım
Muzlupuding Merveozel şeyde duymuştum ilişkiye girdikten 10 gün sonra kanda çıkıyo falan diye duymuştum. Eğer var gibi hissediyosanız böyle de yapabilirsiniz aslında hani adet günleriniz çok karışıksa :)
Muzlupuding Merveozel rica ederim tabi kan sonucunda düşük çıkarsada üzülmeyin biraz daha zaman geçince tekrarlarsınız belki geç döllenmedir verdiğim tavsiye üzerine üzülmenizi istemem , hayırlısı olsun inşallah şimdiden 🥰
Hahahahahah Merveozel 10. Gün değil 12. Gün yerleşme tamamlanir üzerinden 2 gün sonra kana gecer sizin 4 günunuz daha var
Hahahahahah Muzlupuding Yerleşmeden bahsediyorum. Yumurtlamadan sonra 12. Gunde yerleşme tamamlanır. Sonra kanda beta yükselir
hll_clm Hahahahahah benim yarin 12.gunum ama adetime daha 6 gun var yine 2 gun sonra belli olur mu acaba