rkyycbnn Slm arkadaslar benim 4. Hamileligim 3 tanesi sezeryan oldu bu da öyle olur ama esim illa normal dogum olsun istiyo ben hiç istemiyorum böyle olanlar varmi
Tazeanne0134 rkyycbnn hayır canım eşinin istemesi ile değil senin ve bebeğin sağlığı ile ilgili bi durum ilk doğum sezaryen olsa da 2.'yi doğuracak olsan denenebilir ama 3 sezaryenin var 4.normal olmaz
rkyycbnn Tomrishatun sonucunun araları 8 sene insallah yapmasınlar zaten istemiyom 2 oglum var bu da oglan esimde kız diyo illa sırf Bi tane daha olsun diye
Tomrishatun rkyycbnn eşiğinde gözü doymamış kiz 😀 napcak bu devirde bu kadar çocuğu onların eğitimini nasil karsilayacaksiniz
Mihriballim Ben İlk dogumum sezeryan olmasına rağmen normal için zorladım bir sezeryan sonrası doğumda bile ölümlerden döndüm 3 sezeryan sonrası normal doğum akıl işi değil eşinize söyleyin çok istiyorsa kendi dogursun
rkyycbnn Tazeanne0134 bende olmasin istiyorum zatne sezeryana alışmişim normal bana zor gelir 3 ten sonra
rkyycbnn Seymaben kız sevdasına yapıyo olmuyo zorlamı 🤣🤣 ilki erkekti o öldü iki erkek var şimdi bu da erkek
Tubatuba25 rkyycbnn eşine ver kendi dogursun canim öyle oluyormu doktorlar önermiyor üzerinde en az 7 8 yıl geçmesi gerekiyormuş ki bazı doktorlar onu da önermiyor