Merhaba arkadaşlar ben daha önce de post açmıştım bu benim 2nci gebeliğim ilk bebeğim kız bunu da erkek olsun istiyordum her iki duyguyu tatmak için ama 14 haftada özel kilinikte kız denildi benim bulunduğum şehirde devlet Hastanesi’ne de gidiyorum doktor 25 ncı haftada bu Bebek erkeğe benziyor dedi kemik yapısı falan şimdi benim aklım karıştı yani herkese de kız dedim daha önce başına gelen var mı?