Deletedmon099282 Kızlar kararsız kaldım çok Asya Nil Zeynep Nil Nisan Sizce nasıl isimler var mı önerisi olan ama yeni moda olan saçma sapan isimleri sevmiyorum Lina liya bana çok boş geliyor
Deletedmon099282 anne96 ayrıca size saçma gelip gelmemesini sormadım ki :) iki isim arasında kaldığımı belirttim demek ki ikisini de beğenmişim. Yani size saçma geldiğini belirtmenize gerek yok kaldı ki benim nezdimde düşüncenizin zaten bir önemi yok ((((:
Muzlupuding Sadece asya veya sadece zeynep çok güzel yanlarında nil pek hoş gelmedi bana ama tabi yinede sizin kararınız :))
Deletedmon099282 Muzlupuding hmmm yakışmamış mı ben de yakıştırmıştım :) A harfle başlayan isimlerin ağırlığını seviyorum Asya olsun o zaman 😇
Deletedmon099282 Feyza-nur Asya aklımda gerçekten güzel isim duru da güzel ama değişim gibi ismin içinde a harfi olsun istiyorum 😂