Alpisinannesii valla benim duyduğuma göre bol bol su ben misal su içmeyi çok seven biriyim hanımda şişem oluyor her gördüğümde içiyorum aklıma geldikçe doktorum misal normalde bebeğin suyu bu zamanlarda biraz biraz azalır ama senin iyi maşallah dedi bende çok su içiyorum dedim bol su içmek iyiymiş öyle dedi bende 37 haftalığım