Aysnismail 05.09.2018 zaten son dogum tarihimizdi doktorum o zmana kadar dogurmazsan kontrole gel dedi. Bende elimden gelen herseyi yaptm gunde 15 20 kat merdiven indim ciktm 40 50 kere squat yaptm yurudum ama kendi sancim gelmedi. Kontrole gittigimizde ben bgun dogurmam diye gittim hi oyle hissetmiyodum muayene olurken doktor dedi suyu sinirda hatta hic kalmamis oda ne ben şok 😥😥😥 zaten bi 3 5 dakika kendimde degildim doktorla ne konustuk hatirlamiyorum. Sonra dedi yatisini yapalim once suni deneyelim diye kabul ettim bende olmazsa sezeryana donecektik zaten. Saat 2 gibi yatisim yapildi 3 te rahime bi fitil yerlestirildi sonrasi nst cati muaynesi ama bende ne agri ne aci ne sanci hicbisey yoktu. Doktorum 5 gibi geldi muayene etti 8 e kadar bekleyelim olmazsa sezeryan yapcm dedi. Malesef bi belirtim yoktu saat 8 de hazirlandim ameliyathaneye gittim korkulu heycanli aglayarak 😭😭 genel anestezi istedim bu arada daha sonra doktor geldi konusurken uyumusum uyandim ki asansördeyiz oda goturduler sonrasi muzicem geldi. Bal suratina kurban olurum ayni ben. Buda bizim hikayemiz darisi tum bebek isteyenlere insallah... ♥️♥️♥️😍😍😍😘
RabiaAkar Aysnismail zor oldumu genel benimde ilk hamilelim haftaya cuma olucam genel istedim çok korkuyorum çünkü Bilgi verirmisiniz 😊🙏🏻
Aysnismail RabiaAkar ben cok zorlanmadim canim bgun 2.gunum her isimi kendim yapar haldeyim ilk ayaga kaldiriyolar ya ondan sonra cok yuru