Nurazade Gurbetcicegi https://imgyukle.com/f/2022/04/25/ROJMKs.jpg0 benimde reglme 6gun var .sendede var gibi canim insAllah iyi olur
Bsraao Gurbetcicegi benimde 28 adet tarihim ve teste silik çizgi gördüm inşallah güzel haberler veririz bayram hediyesi olur 🤭
1ciftyesilgoz Kıslar benim de adet tarihim 25 ti ama 3 gün geç yumurtladım o yüzden 28 e kaydı muhtemelen. Yumurtlamanın 11. Günü bugün Ben de test yaptım aynı senin gibi 😂 bak hatta. https://imgyukle.com/i/RjFL3N
Bsraao 1ciftyesilgoz çok heyecanlı benimkisi de böyle ya inşallah hepimiz birbirimize yazarız bayram hediyesi olur bize
Nurazade 1ciftyesilgoz kuzu bak bendede seninki gibi ayni bendede 11 ci gunu bugun yumurtlamanin..insAllah vardir ya ikimizdede
Omay0707 tontonhanim canım merhaba 😊12 gün önce silik testte 68 cıkmış ya o yüzden sormak istedim https://imgyukle.com/i/RzaesS Benimde bu şekilde sence 80 ve üzerimide kimyasal olmasındaan korkuyorum
tontonhanim Omay0707 ayy maşallah seninki silik değil ki 😍 benim değer daha düşüktü seninkinden adetten 5 gün öncesi ama 🥰🥰 Kimsayal değildir çünkü değerin yüksek içini ferah tut 2 güne bir kan ver takip et netleşir İnşAllah 🤗🤗
Omay0707 tontonhanim ya inşallah inşallah 2 gün önce değerim 40 dı bide bügün vericem kan ama akşam içime kurt düştü yapmak istedim koyu cıktı baya değerim düşük olsa cıkmaz diye umuyorum inşallah öyledir😊