01Gunes01 Mrb Anneler 34 haftalık Doğum yaptim Bebeğim küvezde Doğum bakımda. Başına gelen varmi acaba nasıl bir süreç oldu
Duygumiran 01Gunes01 canm gecmis olsun öncelikle allah analı babalı büyüsün insallah neden erken dogum yaptin bende 8 sene once 31 haftalik yapmistim
dml33 01Gunes01 35de yapmistm ilkte sorun olmadi kuveze girmedi başta sonra 3. Gun sarılık ve enfeksiyondn girdi 1 hafta kaldı bi sorun yaşamadık başka