-MinikveAnnesi- Allaha emanet diyorum artık birkaç olumlu yorum da gördüm içtim bebeğim sağlıklı diye onlarla içimi ferahlatıyorum ya parayla alma imkanın varsa al başka deselerdi keşke de parasını verip alsaydık yani illa devlet karşılıyo diye onu yazmaları o kadar saçma ki