Arkadaşlar merhaba 19+4 günlük hamileyim. Bu zamana kadar büyük abdest sorunu yaşamadım sabah ve akşam olmak üzere iki kere çıkarım ne ishal olurum ne kabız. Ancak bir haftadır sabahları kahvaltı sonrası hafif karın ağrısı ile ishal gibi oluyorum gün içinde bir daha olmuyor. Bebeğim 18.haftadan itibaren hareketlenmeye başladı hissettim ve ilk gebeliğim. Ancak ishal olduğumdan beri gündüzleri çok hissedemiyorum geceleri daha çok hissediyorum bir sorun olur mu ya da bebeğime zararı herhangi bir zehirlenme durumum yok aşırı da sıvı tüketiyorum bu durumu yaşayanlar yardımcı olur mu bu hafta çarşamba doktor kontrolüm var detaylı ultrason