sema_altas55 bebeğim için alinicaklar bitti hastane çıkışları takımlar zibinlar bez emzik kolonyasina kadar aldım inşallah sağlıkla gelir benim daha sadece bir lohusa takimin var çekim için birde hastanede giymeye bir tane pijama takımı aldım birkaç eksiğ var hastane cantasini 30 da bitiricem inşallah