Acemianneszn Merhaba benim doğumum tam 8. Aya denk geldiği için ebelerin çoğu tatilde. Sizin onerebileceginiz ebe varsa adını söyler misiniz? Almancam pek iyi olmadığından türk ebe istiyordum ama artık fark etmez diyorum bir tane bulayım da düzgün bir ebe.