https://imgyukle.com/i/RORBJG
Merhaba kızlar. Daha önce ikili test yaptırıp sonuçlardan anlayanlar bakabilir mi lütfen ? Doktor arkadaşıma down sendromu riski var demiş. İçin rahat etsin diye yurt dışına gönderelim demiş sonuçlarını. Bu tür sonuçların kesin bir hükmü olmuyor ama morali baya bozuldu. Acaba para tuzağı mı? Çünkü kağıtta yazan sonuca göre düşük risk diyor. Başına gelen var mı ?