ecrnnisa 40 günlük bebeğim var günde iki 3 defa kusuyor mama içmiyor sadece anne sütü ama baya çok kusuyor nedendir acaba 😔😔😔
Birgul ecrnnisa benim bebeğimde kusardı doktor normal derdi, süt fazla içmiş olabilir az sallayınca kusuyodu bazen baya böyle fışkırtarak bazen az az. Kuzenimin oğlu her yedikten sonra illa ki kusuyor doktor normal demiş☺️
Ebruyldz21 ecrnnisa bir doktora götür için rahat etmiş olur reflüde olabilir genelde bebeklerde oluyor
Feyza-nur ecrnnisa reflü olabilir alerji olabilir içtiği sütün fazlasınıda çıkarıyor olabilir doktoruna danış istersen
ecrnnisa Birgul çok aşırı bı sütüm yok ama sürekli içmek istiyor 3 4 dakika emip bırakıyor doktora gotursem mi bilemedim ya
Birgul ecrnnisa telefonla bi sorabilirsiniz numarası falan varsa, içiniz rahat etmeyecekse tabi bi götürün