Kizlar 36 haftalik hamileyim 2.gebeligim.. sezaryen olacağım.. Daha gun almadim.. Perşembe gun almak icin gideceğim.. verirse o da 🤷 epilasyon yapacağım makinayla evde . Hem vücut hem yüzümu sizce ne zaman alayım.. davetsiz misafir ya belli de olmaz her an da gelebilir..