Bende aynısını yaşadım 10 haftalıkken ağır kaldırmadim dinlendim ve birde ayaklarımı yukarı kaldırdım progerstan günde 3 defa kullandım 2 hafta sonra doktora gittiğimde çok şükür hiçbir sorun yoktu endiselenme dua et kendini dikkat et yeter inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın