Mrziyeimga_ eğer doktor sorun yok diyorsa kimsenin önermemesini dert etmeyin ben 26 haftalıkken 7-8 saatlik yola gittim çok da rahat gittim. Zaten otobüs mola veriyor her molada indim dolandım tuvalete gittim. 1 hafta sonra da geri geldim aynı yolu. Hatta bence iyice ağırlaşmadan gidin