Kızlar merhaba iki hafta önce doktora gittiğimde enfeksiyonumın olduğunu söyle fitil ve krem verdi gebelik düşündüğümü söylediğimde de bu şekilde hamile kalamazsın dedi imkansız demedi ama yine negatif konuştu ama hamileyim üç gün önce öğrendim çevremdekilere de hamile olduğumu söylediğimde yani enfeksiyon var Yine iki bildiğin gibi düşük yaparsan erken doğum yaparsan yani böyle şöyle şeyler söylüyorlar bby zararlı olduğunu söylüyorlar korkuyorum ama hamilelikte de çok duyuyorum enfeksiyon yoğun oluyor gebeliğin ya enfeksiyonsuz geçiren çok az enfeksiyon oğlum hamile olan var mı aranızda yardımcı olur musunuz bana sonuçta tedavisi olan bir şey