Merhaba anneler , Şuan 37+3 üm ve geçen hafta gittiğimde açıkçası doktor korkuttu bebek çapraz ve ters duruyor diye sezeryan olmak taraftarı çok değilim çünkü yanımda kalabilecek pek kimse yok bebeği böyle olup sonra dönen oldu mu ? Normal doğum yapan var mı aranızda bu şekilde tecrübeli anneler cevaplarınızı bekliyorum 😻