34+3 haftalık gebeyim, iki gündür artan beyaz akıntı sebebiyle bugün kontrolüme erken gittim. Doktorum kontrol etti ben az az suyum mu geliyor diye endişe etmiştim ama değilmiş çok şükür. Bu haftalarda normal dedi fitil verdi, yanma vs yok ben de onları da sordu. İçim rahatladı.