Hello merhaba kızlar uzun zamandır yoktum malum çoğu kızlar gibi hamile miyim değil miyim çizgi var mı yokmu gibi çok postum vardı. Daha sonra beyin ve fiziksel olarak kendimi artık rahatlatmam gerektiğini düşünüp uygulamayı sildim çünkü tırnağım kırıldı hamileyim yazsa biri aaa bendemi diyen biriydim😂😂😂 2 senelik pco’lu doğal yollarla gebelik oluşmaya bir anne adayıyım ve 1.5 senenin sonunda düzgün bir doktor bulup tedavi sürecine başladım aşılama tedavisi ile. Günlük aynı saate iğneleri yaptım çatlatma ignemi olduktan sonra eşimle beraber olduk ve 4 gün önce aşılama oldum. İlk aşılama bu süreçte aşılama yaptırıp sizler neye dikkat ettiniz neler yaşadınız çok merak ediyorum. Bu süreçte sigara,alkol,saç boyası,klorak, maydonoz, yeşil çay,kola,paketli kek çikolata vs. Yasaklandı bugün 4. Günüm ama 2 gündür göğüs uçlarım çok hasaslaştı neyse çok konuştum 😂😂 bu süreç sizde nasıl ilerledi nelere dikkat etiniz ne yaptınız veya yapmaktan kaçındınız tuttu mu tutmadı mı? Bunları konuşmak isterim.🙏😍