Rabia1511 dikişlerine bebeyağı gibi yumuşak tutacak bir şeyler sür.kendiliğinden düşer onlar benimki yaklaşık 20 gün falan kaldı sonra kendiliğinden düşüverdi endişelenmene gerek yok. Doğumda fazla ıkınmaktan ödem olmuştu bende alt tarafta. Acaba senindemi öyle oldu ki.