Selam hanimlar biz cok sukur bugun 16+0 olduk,bugun yine birazcik bulantimiz oldu uzun aradan sonra ama sukur iyiyiz yarin saglik ocagi cagirdigi icin kan vermeye gidicez acaba bu haftalarda kalp atimini dinlerlermi yoksa klasik tansiyon,kilo, tahlil gozlemimi olur birde dis agrisi cekiyorum malesef enseme kulağıma basima kadar vuran bir agri tavsiyeleriniz varsa dikkate alirim ,sizde durumlar nasil bakalim 😍