Duygumiran ilk bebeğin yanında mi kuzum 😔 neler yaşamışsınız canım benim ya 😔 inşallah küvez yolları felan görmeden sağ salim kucağımıza alalım inşallah arkadaşım bende çok korkuyorum ama çok dua ediyorum ben ve benim gibi ne kadar anne varsa yardım etsin Rabbim 🤲 benim rahim ağzı yetmezliğim var canım ilk oğlumda 24 haftaliktim açılmam vardı sonra halka takıldı progestan fitil kullandım pruluton iğne vurundum ve hep yattım canım sadece tuvalet harici hiç kalkmadim yemeğimi suyumu yattigim yerden yiyip içiyodum 10 günde bir defa banyo yapiyodum ne zor zamanlardi… Şükür oğlum 39 haftalık doğdu 🤲 şimdi 3 yaş 3 aylık canım bu oğlumda da yine aynı doktoruma gittim dedim bu doktor benim herşeyimi biliyo profesör bide güvendim yani her gittiğimde halkayı soruyorum çünkü git gide kısalıyo rahim ağzı açıklık olcak diye korkuyorum yine neyse 24 haftaliktim yine sordum yine gecistiriyodu beni bende hocam bana bi açıklama yapın dedim nolacak böyle dedim bana demesin mi halkanın pek önemi kalmadı artık diye ben şok oldum dikiş dedim dikiş için zamanın geçti dedi senin yapacağın işin dedim çıktım gittim hemen 25+3 e başka bir doktordan randevu buldum gittim oda dedi hani ilkinde belliymiş niye dikiş atılmadi diye bilmiyorum hocam dedim resmen ihmalsizlik bu dedi halkanın öyle çok önemi yok ki dedi dikiş için dedim dikiş içinde artık çok riskli canım dedi keşke en başta bu doktoruma gitseydim işte canım böyle sorumsuz doktor yüzünden şimdi hergünüm korkuyla geçiyo Allah’a havale ediyorum Rabbim nasıl biliyorsa öyle yapsın başka bişey demiyorum suyum konusunda da ben daha bişey demeden doktorum suyun çok iyi felan diyo canım yarım saat odada kalıyorum resmen herşeyi açık açık anlatiyo beni dinliyo çok güzel Rabbim yardımcımız olsun inşallah arkadaşım inşallah bu evlatlarımızı da sağ salim kucağımıza alalım 🤲