Edabykl Angels21 suan 17+1 im elimi karnima koyup sessizce beklediğimde pit pit attigini hissediyorum sadece 🌸
cgnduru Angels21 ilk 14 te bir kere hissettim, 16 da net hissetmeye başladım, 18 de zaten hergun düzenli hissediyordum, şuan 20 haftalik bu hafta nedense çok hareketsiz arada hissedebiliyorum…
drmeri Edabykl kalp atışı gibi bir şey mi hissediliyor ? ben de 17 1 deyim. iki gündür bi farklılık var sanki kalp atar gibi kıpırtı sanki ama bilemedim bebek mi
Elayvzz cgnduru bende öyleyim 20. Haftaya girdik hergün düzenli hissederim diye mutluydum ama nadir hissetmeye başladım neden ki
Birgul Angels21 18. Hafta da seyirme gibi hissetmeye başlamıştım 25-26 dan sonra daha net güçlü hissediyodum. Ay ne güzeldi ya hamişlik☺️🥺
tuananinannesi22 Birgul düzenli bir şekildemiydi acaba 22 23 haftalarında her gün mutlaka hissediyomuydunuz
Edabykl drmeri evet elini koydugunda pit pit atiyoya yavaştan ilk oyle hissediyoruz doktorum oyle soylemisti 🙈
Minigebe Haftada hissettim ilk kas seğirmesi gibi biseydi çok tatlıydı amma heycanlanmistim🥰 26. Haftada da ilk hickirigini hissettim çok tatlı bisey günde 3 4 defa hickiriyo 😄
Safiye_ Minigebe bebegin izin cinsiyeti ne bugün bizim tam 16 hafta bitti henüz cinsiyet ögrenmeye gitmedim diyorlar erkek bebeklerin daha çabuk hareket ettiği hissediliyor
Aysegl 2.gebeliğim şu an. 16haftada gayet güzel toplanıyodu özellikle sol tarafıma. Sırtüstü uzandığımda gayet şişlik yapıyodu olduğu yerde🧿🥰
Gozde1909 minigimiz benım doktordum rahatsız olana kadar ıstedıgın sekılde yatabılırsın demıstı ben 20 haftalıgım hala yuz ustu yatıyorum
Bebeto_aleyna Angels21 14. Haftanın başlarında hissettim böyle pıt pıt gibi oldu ilk ciddiye almadım gaz falan sandım ama bir daha oldu koydum elimi konuşunca gene bir pıt pıt daha şimdi 16 ya girdik arada pıt pıtlar biraz daha belli olmaya başladı.
aslidbd Angels21 16. haftamda dün ilk defa pıt pıt hissettim ama ilk gebeliğimde 20. haftayı bulmuştu