Birkuzucukbeklerken Teşekkür ederim sezeryan olacağı için açıklık pek de önemli değil dün doktora sordum kanlı pembe akıntı olur dedi ama benimki arada sarımsı beyaz yapıskan oluyor korkuyorum da herkeste farklıymış ya şuan 35 im erken doğum riskim vardı şükür bebek kendini toplamış 38 i bekleyelim dediler