Seymakorkmaz07 ben devletteki rabdevumu kaçırmıştım ozelde 500 liraya yaptırmak zorunda kalmıştım. 10dk surmedi kan idrar verdik. Normal ultrason olduk çıktık. Doktor hafya gel dedi grafik gibi bir kagit verdi folikasit degerlerin yüksek ama bebegin down sendromu olasılığı düşük dedi çıktık. Ense kalinligina burun kemigine falan bakıyorlar öyle biliyorum yanlışım varsa düzeltin kızlar 🙏😍