Kızlar size çok ihtiyacım var yine. Ben 27 haftalık hamileyim hamilelikten önce 37 numaralı ayakkabı giyiyordum. Son iki ayda ayaklarım büyüdü sanki serçe parmağımda acımaya başlayınca 38 numaraya geçtim. Ve yine aynı şey olmaya başladı. Son 3 ayım kaldı doğuma. Havalar da ısınmaya başladı şekerim olduğu için sık sık yürüyüş yapıyorum. Sizce daha fazla şişer miyim artık? 40 numara ayakkabı alsam olur mu? Yoksa başka tarz ayakkabı mı alsam? Ne dersiniz