Kızlar sabaha karşı adet kanaması gibi kanamam oldu uzun süre sabah ilk iş doktora gittik karından baktı kese görünmedi geçen hafta alttan görmüştü neyse alttan bakıcaz gene dedi baktı kese yerinde 10 mil olmuş ama dedi karından görünmeme sebebi rahmin ters dedi ( herhangi dez avantajı yokmuş) ama 10. Haftaya kadar alttan bakıcaz mecbur dedi. Bugün 6+2 olduk kalp atışı hala yok cumartesi tam 7 oluyor bakacak eğer kalp atışı olmassa gebeliği sonlandırmak zorundayız dedi.
Benim gibi olan oldu mu veya buna benzer :(((