tomrisinannesii canım sma çok tuhaf bir illet..
benim iki kuzenimin çocuğunda var.
Yani bende çocuk sahibi olmadan önce yaptırdm önce anneme yaptılar onda çıkınca sonra bana yaptılar. Eğer annemde çıkmasaydı genetik doktoru bana yapmayacaktı. Bende çıkmadı bir şey. Bende bir şey çıkmayınca eşime gerek görmedi doktor. Yani burdan da anlayacağın üzere korkacağın bir şey yok milyonda bir ihtimal de olsa bebeğinde babadan gelen taşıyıcı olma riskini değerlendirmek istemiş,aslında milyonda bir ihtimali aşırı titizlik yapmış sizi de evhama sokmuş. İçinizi ferah tutun