Adeka Merhaba 14 15 16 yumurtlama ve çatlamaydi ovulasyon testi ile takip ettim 29 bat bugün erken gebelik testi yaptım negatif diğer hamileliğimde 4 gün önce öğrenmiştim aynı testle olsaydı kesin çıkardı dimi belim aşırı ağrıyor ama sanırım psikolojik 😔
Senagg Adeka benim de yarın veya çarşamba adet günüm.sabah kaset test yaptım benimde negatif çıktı maalesef 🤷🏻♀️ aöa 4 gün erken değil mi test için gerçi sanırım erken gebelik testleri 1 hafta öncesine kadar gösteriyormuş
Sedefege Adeka erken gebelik testi gebelikten sonraki 6. Gün sonuç verir eğer varsa. Hakkınızda hayırlısı olsun. En güzel zaman da sağlıkla gelsin
1ciftyesilgoz Erken gebelik testi de olsa yumurtlamadan 11. Günden sonra en erken idrarda çıkar. Kana 11. Günde geçiyormuş zaten. Yumurtlama tarihimiz hemen hemen aynı . En son dün test yaptım negatif . Reglimin gecikmesini beklicem 🤗
hll_clm 1ciftyesilgoz yumurtlamanin 11. Gunu testte cikiyormu acaba sanki 17.gunu diye duymustum bugun 11. Gunumde benimde 🥰
Adeka 1ciftyesilgoz kan testi erken mi szice peki motor kullanıyorum da eğer varsa hemen bırakılan kullanmayı o yüzden sorup duruyorum böyle 😂