Hevaa Kizlar spinal hich istemiyorum tum beden anestezi uygun gordum kendime,spinal olunanalar chok sorun yashiyorlar!Aramizdada oyle birisi varmi,?
Sarahh Hevaa çok duydum görümcem diyiorki biraz soğuk olunca belim fena ağrıyor , bende sezeryan olsam geneli tercih ederim
gamzosgamzos Hevaa 2 kere spinal anestezi ile sezaryen oldum hiç bir sorun yasamadım cok şükür Rabbime
Fg1989 Hevaa evet bende fıtık var ama o iğneden sonra bel ağrılarım arttı ve sırt ağrım yoktu sırt ağrısı türedi ben istemiyorum dedim ve bilerek isteyerek ağlayarak doğuma girdim yaotirmasaydim ameliyathane kapısına getirdiler başka hastaneye git orda doğumu yaotir dediler bu kadar insan hayatı ucuz demekki kobay olarak kullanıyorlar benim iki oğlum var şimdi ikizlere hamileyim ama spinalden istemiyorum sıkıntı başladı ya yaparlarsa diye
0103qsf Fg1989 bende de fitik var baya da sknti yaratıyor bu yüzden normal dogurmayj hic dusunmedm bile ama spinal de bisey olmaz dedi doktrm umarm sknti yaşamam buyuk gecmis olsun size.fitik ağrısını bilirim cok zor bazen sag bacağım komple uyuşuyor agridan