tarhannrabia öncelikle lütfen stresinizi azaltmaya çalışın. annenin stres halleri kan basıncını düşürür, bu bebege giden her türlü durumu da olumsuz etkiler. Aralık ayında aynı söylediğiniz sebepler ile direnç kaybı akı kaybı vs, 32 haftada doğum yapti kuzenim. ikiz gebeydi. bebekler 35 ve 40 gün olarak ayrı ayrı kuvezlerde kaldılar. yeterki sağlıkları yerinde olsun yeterki bir sekliyle kucağınıza almış olun kuvez ise kuvezi yaşarsınız normal doğarlarsa normali. siz stresinizi azaltmaya bakın inşallah Allah büyüktür o yoluma koymuştur. 35 haftada doğum yapan arkadaşımın bebeği hiç girmedi kuveze. 36 öncesi prematüre derlerdi ama. yani bunu bilemeyebiliriz şuan. siz sadece güçlü kalmaya ve onunla güzel konuşmaya çalışın. gerçekten stres gelişimi inanılmaz etkiliyor. Allah yardımcınız olsun rabbim hakkınızda hayırlı olanı versin inşallah