Kızlar bugün muayenem vardı 1 ay önce şeker yüklemesi yaptırdım, açlık şekerim yüksek çıkmış. Doktorum 15 gün sonra gel tekrar bakalım dedi.
İlk gebelikte çıkmamıştı biraz endişe ettim, neler yapmam lazım zaten aman aman şeker çikolata falan yiyen biri değilim.
Yanlış hatırlamıyorsam o gün muayene olmadan öncede sanki çikolata yedim bir parça ama unuttum emin değilim 🤔
Uygulamaya göre bebek 30+1 günlük ama ultrason da 32+3 günlük çıktı. Hangisini dikkate alsam 🤗