o haftalarda çok oluyor kardeşim. sırt üstü yatmayın tetikler. sola dönük yatmaniz gerekli. kan basıncı içinde, bu ağrıların dinmesi içinde sola dönük yatmak iyi gelecektir. 15 16 gibi bitti benim bu ağrılarım yeni yeni. şuan 17deyim. ayakta çok kalirsam giriyor ağrı ama. genel anlamda 11 12 deki gibi değil şuan ağrılarım hafifledi. son üç ayda yine artiyormus ama