Havva20 İlk defa klomen ve çatlatma iğnesi yapıldı bu ay tutmadı. Hüsran oldu Aşılama ne kadar nasıl süreç devam ediyor
Sbm050421 Havva20 benim takibimi de Ahmet bey yapıyor ben çok memnunum kendisinden , aşılama için araştırma hastanesine gidebilirsiniz bence araştırma için iyi diyorlar ☺️
Havva20 Bana da arkadaş önerdi git diye Bi kere. Gide bildim bu ay gidemicem sanırım memlekete gidicem ben yine klomen kullandım Dönüşte tekrar gidicem yumurta büyüdü mü diye