Nastuba Kızlar 5+5 hamileyim 2 gün önce leke geldi doktora gittim kese oluşmuş bana progestan ve iğne verdi 3 günde bir iğne olucam yalnız bu iğne nasıl bişeyimiş mahvoldum cok yaktı ama ondan sonra bi daha lekem olmadı cok şükür
Minigiminannesiyim_ Bende 9 haftalık hamileyim bende dusuk için pregestan ignesini verdiler İlk başta acıtıyor sonra alışıyorsun o acıya ben hergun vurunuyordum şimdi ucgune bire indirdi doktor