20 gün önce doğum yaptım bebeğim kucağımda uyuyor şu an😍 normal doğum için beklerken son kontrolümde doktor hala bebeğimin kanala inmediğini söyledi ben aşırı panik Bi insanım ve konulup sezeryana karar verdik ertesi gün sezeryan oldum doğumhaneye korkudan ağlaya ağlaya gittim doktora ısrar ettim tümden bayıltması için ama bebeğini, o anı görmeyecek misin deyip beni ikna etti iyi ki de öyle olmuş onu gördüğüm an dünyalara bedeldi💕😢 ve korkulacak hiçbir şey yokmuş asla bir acı falan hissetmedim sormak istediğiniz bir şey olursa cevaplayabilirim🤗