Dnzsby sabahtan gidip normal sıra alabilirsiniz ama ilk defa gidicekseniz vermezler ya acilden giriş yapıcaksınız yada gitmek istediginiz doktorun yanına cıkıp rica etceksiniz normalde takipli hastalara sabahtan sıra veriliyor ben hamileligimin basından beridir gidiyorum randevu almak zor durmadan mhrs gir kontrol et biranda acılıyo ve biranda doluyo