Nananusha dunden bugune acaip psikolojik sinir yasamistim. aksam uzeri markete indi yurumek istedigimde gobegimin sag kisminda qaz sancisi gibi cok siddetli agri geldi ve 2 dakka surdu eve dondum. baktim ic camasirima biseyelr geliyo .sivi halinde sarimsi ve icine cok az kan bulasmis ama bezim baya islak. esimi acil cagirdim gittik doktora .kendi doktorumun teli bagli ulasamiyoruz yakindaki hastaneye gittik ultrasonda suyum cok fazla artmis bebekte 2 kilo 100 gram olmus . ama acilma uok dediler geceni yatisimi onerdiler ama kalamadkm malesef. vasina boyle bisey gelen oldumu erken dogjm ola bilirmi kizlar. cok korkuyorum belim hala agriyo
Gul_hamad Nananusha 30 haftaligim cnm,ama boyle bisey yasamadim. Cok gecmis olsun. Masallah bebegin kilosu ile ilgili bisey soylemedi mi doktor? Bende 1320 gr , erkek