Den_ls 35 haftalık oldum ve biraz önce nst de ağrım çıktığı icin 1 gece yatış gerildi ciğer geliştirici için başına gelen varsa acil bekliyorum düşüncelerinizi
kuzeymomsss Den_ls aynı haftada benim de başıma geldi. Büyük ihtimal sancıların için serumda takacaklar
ikibebekannesi35 Den_ls 33.haftada benimde balıma geldi 1 gece yatışım yapıldı ciğee geliştirici vuruldu ve sancıların durması için her 15 dakkada bir ilaç verildi şuan 36.haftadayım şükür doğum durdu içini ferah tut
Selenimo Den_ls Bende 33. Hafta da sancı çıktığı için ciğer geliştirici yapıldı 2 kere 36. Haftadayım yarın doğumum var