Dyquu Arkadaşlar yarın doğumum var hayırlısıyla inşallah hepimizinkiler sağlıkla sıhatle gelsinler. Cok ödem oldum ayaklarım ellerim balon gibi tecrübeli arkadaşlar doğumdan sonra ödem ne kadar süre sonra gidiyor
iremss Dyquu valla benm sezaryenden sonra daha çok ödemim oldu hatta eve gelip tartılınca daha kilolu çıkmıştm 1 haftada geçti ama herkes bir değil bnm vücudum her koşulda ödem tutmaya müsait
cerenmina Dyquu benimde doğumdan sonra çok ödemim oldu. 1-1.5 hafta içinde geçti. Bol bol su içiyordum ben. Bir de sürekli yatmadım ağrım olsa da. 5. Günde normale dönmüştüm
Aslinur Dyquu sezeryan sonrasi malesef vicut hava aldigi için ödem oluyor ama enfazla 1 hafta içerisinde gidiyor ben 10. Gün yüz üstü yatmaya yavaş yavaş başlamiştim 1 ayda da normal vicut şeklime döndüm