Merhaba 36+2 deyim dün gece adet sancısı gibi belim sancilanmaya başlamıştı çok önemsemedim yoruldugum günlerde veya tuvaletle alakalı bir sıkıntım varsa oluyor bazen ama gece beni sürekli uyandırdı hiç rahat edemedim hala devam ediyor, daha önce yaşayan bu durumu oldu mu bir şeylerin habercisi mi yoksa normal bir durum mu sizce ağırlaştığım için mi oluyor?