Kızlar bu gün sabah ağrıyla uyandım çok büyük bi ağrı değil regl ağrısı gibi ağrı eşiğim yüksektir ama tuvalete çıktım afedersiniz büyük abdestime iki defa oturuncada bi ağrı baskı yapıyor sizce geçen hafta 1 cm açıklık vardı sizce gaz ağrısı mı yoksa doğum sancısımı başladı