Kızlar öncelikle merhaba benim ilk gebeliğim bugün 36+6 günlük olduk çok şükür. Cuma günü kontrol için hastaneye gittim her şey normal dediler ve nst istediler her ihtimale karşı nst sonucumda sancı çıktı bunun üzerine acile yönlendirildim çatı muayenesi yaptılar hiç açılma yok dediler ama sürekli sancım çıkıyor ve ben hiç hissetmiyorum. Nst sonuçlarından sonra yatışıma karar verildi o dırada sürekli serum takıldı sancılarımı durdurmak için nst baktılar doğum sancılarım başlamış ama ben hissetmiyorum doktorlar bile şaşırıyorlar kendi aralarında bu bangır bangır Ağrısı olan hasta değil mi diye. Bir gün yattıktan sonra tekrar muayene ettiler rahim ağzı incelmiş dediler. Sonraki gün taburcu oldum. İlk gebeliğim olduğu için hiçbir şey bilmiyorum çok da korkuyorum bu durum nasıl ilerleyecek daha önce başına gelen var mı. Şuan evdeyim hastaneye ne zaman gideceğimi bile bilmiyorum nasıl bir şikayetle giderim eğer olursa lütfen aydınlatın beni 😞😞