Serapa Kızlar imom kullanıyorum ama fiyatı her geçen gün artıyor. Onun yerine regenesis max die ilaç buldum daha uyguna. Sizce hangisi iyi? Siz ne kullanıyorsunuz?
Tgcbyrm Serapa evet doktorum önerdi bildiğim tüm gebeler folik asit ve balık hapı olarak bunu kullanıyor herhalde bir yan etkiside olmadı bende